Werk aan de winkel, terug naar de kern

Gepubliceerd op: . .

Industriële branden

We gaan meer schade voorkomen dan oplossen!

"Samen de klant willen helpen is wat nu centraal staat", aldus Harry van der Zwan, directeur Business Partners Nationale Nederlanden.

Meer flexibiliteit bieden

Door adviseurs en klanten meer flexibiliteit te bieden wil Nationale Nederlanden zich nog meer gaan onderscheiden in 2021. Door onderling expertise, ervaring en oplossingen met elkaar te delen en goed te luisteren, zo staat te lezen in de special 'Kansen en Visies 2021' van InFinance (december 2020).  

Samen de klant willen helpen is wat nu centraal staat

'We hebben dit jaar echt afscheid genomen van het wij en zij'.

Werk aan de winkel

'Corona heeft een belangrijke transformatie op gang gebracht. Een versnelling van de digitalisering is daar een voorbeeld van. Zowel in het advieskanaal en bij de klant zie je een toename in de adaptie van digitale middelen', zegt van der Zwan. 'Als je naar verzekeren kijkt dan neemt met name in het zakelijke segment het voorkomen van schade een steeds grotere plek in'.

Terug naar de kern

'Bij NN noemen we dat een spade dieper willen gaan. Heb je het over verzekerbaarheid van een risico, dan heb je het eigenlijk over het voorkomen van dat risico'. Met inzicht creëer je bewustwording.

'We gaan meer schade voorkomen dan oplossen'

Elke verzekeraar kan dit statement omarmen, lees 'Maak werk van échte preventie'.

Assurtief helpt!

Preventie is zo sterk als de zwakste schakel, zeker bij een bedrijfsverzamelgebouw. Zet samen met Assurtief (brand)veiligheid op de kaart, het kost niets.

Kijk ook de animatiefilm 'Assurtief In Beeld' of lees meer interessante publicaties bij Blogs.

Naar de homepage